Metode de livrare

Livrare prin curier (Fan Courier)

 

Pentru produsele comandate prin shop, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. 

 

Livrarea in Targu Mures este gratuita.

 

Ridicare din showroom (fabrica)

 

Livrarea in showroom se face gratuit.

Daca produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc in showroom, le poti ridica imediat. Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau telefonic cand acestea vor ajunge in showroom ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 7 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

  

Pentru comenzi platite online (cu cardul online, in rate, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

 

 

Când iti poti ridica produsele comandate? 

 

Zilnic intre 8.00 si 18.00 din ziua in care ai fost notificat.

Te rugam sa le ridici in cel mult 7 zile, altfel comanda ta va fi anulata automat.

 

Livrarea produselor vandute de partenerii 

 

Vindem produse si prin parteneri.  Aceste produse sunt livrate direct de catre partener. Costul si conditiile de livrare intra in responsabilitatea partenerului. Pentru mai multe detalii, contacteaza partnerul de la care ai achizitionat.

 

Atentie! 

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.
Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

 

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate etc.) este obligatorie prezentarea urmatoarelor documente:

– pentru persoane fizice: actul de identitate
– pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.

 

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate te rugam sa deschizi coletul in prezenta curierului. In cazul in care acesta prezinta semne de lovituri/zgarieturi ca urmare a manipularii gresite, te rugam sa returnezi produsul curierului. In cazul in care nu se face acest lucru, nu putem sa va inlocuim produsul. 

 

Văzut