Garanție

Pentru produsele de mobila comercializate de  SC MOBINARTA SRL, garantia acordata este de 2 ani, in lipsa unor altor preciari. 

Pentru persoane juridice, garantia este de 1 an de la livrare, daca produsul a fost folosit in scop rezidential. Nu se acorda garantie pentru persoane juridice care folosesc produsele cu scop comercial sau in locuri publice..

Lipsa certificatului de garantie al producatorului din ambalaj inseamna ca se aplica doar certificatul de garantie Mobinarta, care  care se poate solicita prin mail. Prin publicarea acestuia pe site, se comunica tuturor clientilor si vizitatorilor site-ului existand posibilitatea de a fi infrmati inainte de a plasa o comanda.

CLIENTUL, în calitate de cumparator, este obligat sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie (descrise mai jos) si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. MOBINARTA nu va raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

Toate reclamatiile privind aspectul sau cantitatile produselor (loviri, zgarieturi, spargeri, diferenta de culoare sau de nuanță, lipsa piese, lipsă produse, orice defect sau lipsa vizibila, care nu necesita asistenta de specialitate pentru a fi descoperită) sau care exista la data livrării fie se constata in prezenta curierului, fie se transmit in scris, în maxim 24 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.

Defectele apărute ulterior livrării, în cadrul termenului de garanție se notifică în cadrul acestui termen astfel: reclamaţia va fi însoţită de date concrete legate de numărul comenzii, numărul facturii, numărul coletelor, modalitatea de transport, motivul reclamaţiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului si fotografii relevante si clare privind defectele.

In cazul in care produsele sunt returnate catre MOBINARTA, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.

MOBINARTA va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, MOBINARTA poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:

- respingerea reclamatiei;

- remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;

- acordarea unui discount;

- înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia.

- nicio reclamatie nu va fi luata in consideratie daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara acordul MOBINARTA.

Solutionarea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.

Reclamatiile se trimit la adresa SC MOBINARTA SRL, Str. Porumbeni, nr. 1, Voiniceni,  jud. Mures, sau prin completarea formularului de retur.

Văzut